niedziela, 24 stycznia 2016

Od Tsume "To kwestia czasu" cz. 1 C.D. Shine

 Obudziły mnie promienie słońca wpadające do mojej jaskini przez niewielki otwór w dachu. Przeciągnęłam się leniwie i ziewnęłam. Ruszyłam żwawym truchtem w stronę wyjścia. Zauważyłam krople wody na trawie, czyli, że w nocy padało. Kiedy wychyliłam głowę z jaskini, zostałam oblana strumieniem wody.
-Ugh! To nie jest śmieszne!- odwróciłam głowę w stronę jaskini a raczej "dachu" nad jej wejściem. Nikogo tam nie było, w tej części lasu drzewa mają dość spore liście, może to po prostu ta woda która była na tych liściach. To była tylko kwestia czasu żeby zleciała w dół pod wpływem własnego ciężaru. Ale wydawało mi się, że słyszę... czyjś oddech. Weszłam na dach jaskini i zobaczyłam kawałek dalej skuloną waderę.
-Emm... Witaj- powiedziałam z uśmiechem. Chyba za głośno krzyknęłam.

<Shine? xd>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz