niedziela, 24 stycznia 2016

Od Shine "To kwestia czasu" cz. 2 C.D. Tsume

 Skulona siedziałam na jej "dachu" Na jaskini. Wystraszyłam się nieco, bo bałam się, że jest na mnie zła.
- Em... Witaj - powiedziała z uśmiechem.
- O... H...hej... - powiedziałam niepewnie i wstałam podchodząc do niej.
- Jak masz na imię? - spytała.
- Shine... - powiedziałam cicho.
- Słucham?
- Shine - powiedziałam głośniej.
- Jestem Tsume. Jak tu trafiłaś? - spytała. 
- Emm... no... chodziłam tędy... 
- A konkretniej? - dopytywała.
- No... Uciekałam...
- Przed czym? - nie odpowiedziałam. Nie chce by ktoś wiedział...
- Nie ważne 
- Może... oprowadzę Cię? - spytała. Trochę mnie to zaskoczyło. Większość się mnie bała, a ona...
- Czemu nie... - zaczęliśmy iść wokół terenów.
- Jaką masz moc? - spytała.
- Materi... - po tych słowach, Tsume zrobiła nieco wielkie oczy.

<Tsume?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz