Questy

 Questy, lub też inaczej przygody, to zadanie z którym musi zmierzyć się nasz wilk. O tym czy mu się uda, czy poniesie klęskę, czy kogoś spotka, to się dopiero okaże. Niektóre Questy są jednorazowe (na zasadzie kto pierwszy ten lepszy), po wykonaniu takiego questa on znika, a na jego miejsce pojawia się nowy. Quest wykonany musi być przynajmniej w dwóch opowiadaniach (w questach grupowych przynajmniej 2 opowiadania na każdego wilka). Pierwsze opowiadanie ma być o zaistnieniu problemu, a drugie oraz każde kolejne z tej serii opowiadań o próbach jego rozwiązania.

Quest 1 "Zapach"
Idziesz sobie lasem nikomu nie przeszkadzając, aż tu nagle czujesz niespotykanie piękny zapach. Bez chwili zastanowienia pędzisz w jego stronę nie zważając na nic innego. Gdy już znajdujesz źródło zapachu, okazuje się nim być zdradziecka roślina która swym zapachem ma zwabiać zwierzęta. Okazuje się być jednak za mała aby Cię pożreć. Stojąc już ze zwycięskim wyrazem twarzy, zdajesz sobie sprawę z tego, że kompletnie się zgubiłeś, i nie masz pojęcia w którą stronę udać się aby wrócić do domu...

Trudność: 45%
Max. Liczba wilków: 1
Nagroda: 60 SP 


Quest 2 "Pułapka"
Ty wraz ze swoim przyjacielem postanowiliście wyjść na spacer. Nagle zauważacie tłuściutką sarnę. Zwierze jednak zauważa was i ucieka. Biegniecie za nim kiedy nagle jeden z was się przewraca. Zatrzymujesz się nie wiedząc co się stało. Łapa Twojego przyjaciela została zatrzaśnięta w pułapce na niedźwiedzie. Chcesz podejść i pomóc kiedy nagle coś zaciska się na twoich tylnych łapach i zostajesz zawieszony za łapy na gałęzi drzewa. Kolejna pułapka. Łapa twego przyjaciela obficie krwawi. Zauważasz jednak na ziemi dość długi i mocny patyk leżący tuż przy twoim towarzyszu, ostry kamień na ziemi pod tobą oraz kilka dość sporych liści na drzewie na którym wisisz. Wpadasz na pomysł aby wykorzystać te przedmioty. Musisz się jednak spieszyć, krwi coraz więcej, a czasu coraz mniej...

Trudność: 65%
Max. Liczba wilków: 2
Nagroda: 40 SP (Za każde napisane opowiadanie do Questa) + 10 SP dodatkowe za kreatywne rozwiązanie problemu.

Quest 3 "Trucizna"
Zostałeś poproszony o przyniesienie odrobiny leśnych jagód. Ostrzeżono Cię jednak, abyś zrywał jedynie granatowe, a czarne omijał z daleka. Zauważasz kilka krzaczków jagód w cieniu pod drzewem. Z uśmiechem podchodzisz i zrywasz kilka gałązek z jagodami. Nigdy nie próbowałeś tego przysmaku, więc postanawiasz skonsumować kilka. Jagody okazują się być dziwne w smaku. Nagle dopada Cię okropny ból brzucha. Gałązki z jagodami wypadają z Twojego pyska na trawę i pada na nie światło przebijające się przez liście. Myśląc, że zrywałeś granatowe, przez półmrok panujący w lesie omyłkowo zerwałeś czarne. Okazało się, że są trujące. Przerażony biegniesz do wilków z klanu OceanDeep i pytasz co się teraz stanie. Tłumaczysz całą sytuację i okazuje się, że masz teraz 24 godziny aby znaleźć magiczną niebieską orchideę i pożywić się płatkami jednego z jej kwiatów, albo nie dożyjesz następnego wschodu słońca...

Trudność: 70%
Max. Liczba wilków: 1
Nagroda: 2 ZP + Niebieska Orchidea (Jednorazowy przedmiot leczący dowolną ranę lub chorobę. Nie można jej kupić na rynku!)

Quest 4 "Zbity Kielich"
Ty wraz z grupką wilków skaczecie z sokolich klifów do morza. Ktoś z was proponuje aby pójść na wyższy klif, żeby było ciekawiej. Faktycznie, na wyższych klifach zabawa jest przednia. Nagle wchodząc na klif aby skoczyć po raz kolejny zauważacie nie dostrzeżoną przez was wcześniej niewielką kapliczkę z drewna. Klif okazuje się być świętym miejscem bożka Astranasa, który oskarża was o świętokradztwo. Skazuje was na karę śmierci. Błagacie go jednak o szansę, a ten łaskawie się zgadza. Każdy z was musi znaleźć po 1 części świętego kielicha, stłuczonego niegdyś przez niewdzięczników i skradziony przez mityczne stworzenia. Każdej części pilnuje inne stworzenie, a wy musicie je znaleźć, lub zginąć skacząc z klifu na ostre kamienie które wyłoniły się z morza.

Trudność: 70-80%
Max. Liczba wilków: 3-5
Nagroda: 3 ZP (dla każdego) 
Dodatkowe informacje:
Quest jednorazowy. Adminka losuje po jednym mitycznym stworzeniu pilnującym części rozbitego kielicha dla każdego uczestnika. Może być to: Mantykora, Mroczny Unipeg, Gryf, Smok lub (dla pechowców) Hydra.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz