środa, 3 lutego 2016

Od Megzi "Znajomi" cz. 2 C.D. Cookie


-Kto tam?-zapytałam chyba sama siebie gdyż nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Jednak to nie dawało mi spokoju, wyraźnie czułam woń jakiegoś wilka... Miałam już dać sobie spokój kiedy coś spadło z drzewa. Był to mały wilczek miał na oko z pięć, sześć miesięcy. Uśmiechnęłam się promiennie do niego. Wilczek wymusił uśmiech ale w jego oczach było widać lekki strach i niepewność. Nie chciałam żeby maluch się mnie bał więc usiadłam i powiedziałam:

-A więc zacznę od początku. Hej jestem Megzi... Kim jesteś?
-Cookie...-Powiedział i również usiadł. Uśmichnęłam się jeszcze raz gdyż jego imię kojarzyło mi się z ciasteczkami... Basiorek nagle wstał i ruszył przed siebie.
-Gdzie idziesz?
-Tam gdzie mnie łapy poniosą!
-Ale... Nie chciałbyś tu zostać?- po moich słowach Cookie odwrócił się i spojrzał na mnie pytająco.
-Znajdujemy się na terenach watahy Stardust i pytam czy chciałbyś dołączyć?



Cookie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz