niedziela, 24 stycznia 2016

Od Rix'a "Spacer" cz. 4 C.D. Tsume

Pobiegłem za nią. Tereny wilków z StarClan były po prostu... piękne.
Fascynujące było to co zobaczyłem. W przeciwieństwie do terenów mojego klanu...
Nimitsuu weszła głębiej w las, ja za nią.
- Spójrz - rzekła z uśmiechem unosząc w górę pyszczek.
Spojrzałem w górę i otworzyłem szeroko pyszczek. Nad nami było pełno gwiazd. To wyglądało jakby cała galaktyka zebrała się w jednym miejscu!
Nie mogłem z siebie wykrztusić ani słowa. Nimitsuu z uśmiechem wpatrywała się w mój wyraz pyska.
- Jeżeli to ciebie zachwyciło, mogę pokazać tobie jeszcze jedno miejsce.
Spojrzałem na nią z trudem zamykając pyszczek i kiwnąłem głową.
Odwróciła się i poszła w stronę jakiejś łąki. Już z daleka zobaczyłem ciemne niebo, chciałem się temu przyjrzeć. 
Niecierpliwy zacząłem biec w stronę tej łąki, Nimitsuu za mną. 
Wyprzedziła mnie i po chwili się zatrzymała.
- Teraz patrz.
Spojrzałem w górę. Mimo, że był dzień, nad tą łąką... były gwiazdy. 
- Jak wy to robicie ? - zapytałem, wpatrując się jak zahipnotyzowany w niebo.
<Tsume?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz